Samochody Car&More są starannie wybrane, w czym pomagają nam również algorytmy sztucznej inteligencji. Dzięki temu znajdujemy dla Ciebie pojazdy w atrakcyjnych cenach. Auta pochodzą wyłącznie od polskich największych autoryzowanych dealerów oraz bezpośrednio producentów i importerów fabrycznych. Auta są przeważnie samochodami poleasingowymi. Zdarzają się również auta z minimalnym przebiegami, w tym podemonstracyjne. Wszystkie samochody objęte są programami Certified Pre-Owned zgodnie z najwyższymi standardami największych producentów motoryzacyjnych.
W Pakiecie Podstawowym zawarte są cztery elementy stanowiące o wysokości raty miesięcznej: (1) część finansowa, która standardowo odzwierciedla koszt utraty wartości samochodu w trakcie umowy, (2) gwarancja producencka lub równoważna z producencką, (3) serwis podstawowy (Serwis Basic), obejmujący przeglądy okresowe oraz wymianę płynów i filtrów wraz z pracą warsztatu oraz (4) pakiet online, dzięki któremu nie musisz martwić się o przerejestrowanie, odbiór pojazdu i inne formalności z tym związane. W ramach Pakietu zyskujesz też dostęp do Centrum Technicznego Car&More, który pozwoli Ci na pełen komfort eksploatacji pojazdu i kosztów z tym związanych.
Już Pakiet Podstawowy pozwala cieszyć się dużym komfortem użytkowania auta. Poza nim dostępnych jest pięć opcji dodatkowych: (1) Pakiet Ubezpieczenia AC/OC/NW, (2) Pakiet Opony, (3) Pakiet Serwis Full, (4) Pakiet Assistance, (5) Pakiet Flex. Każdy pakiet dodatkowy daje korzyści:
Pakiet Ubezpieczenia – pełny pakiet ubezpieczenia OC/AC/NNW/Assistance na cały okres umowy. W razie stłuczki lub szkody po prostu dzwonisz pod wskazany numer i my zajmujemy się resztą. Nasze pakiety ubezpieczeniowe typowo nie zakładają Twojego udziału własnego w szkodzie i stałą sumą ubezpieczenie w trakcie roku!
Pakiet Opony to komplet opon letnich i zimowych wymienianych sezonowo lub w razie zużycia (w ramach łącznego limitu do 60 tys. kilometrów łącznego przebiegu), razem z wymianą i przechowaniem u naszych partnerów serwisowych.
Pakiet Serwis Full to pełny serwis mechaniczny auta gwarantujący mobilność, w tym zakup i wymiana wszystkich materiałów eksploatacyjnych, od kluczowych elementów zawieszenia po klocki i tarcze hamulcowe czy pióra wycieraczek.
Pakiet Assistance da Ci bezpieczeństwo, że nawet w przypadku awarii lub naprawy Twojego auta w Car&More będziesz w stanie bezpiecznie wrócić do domu lub kontynuować podróż. W ramach tego pakietu zapewniamy holowanie auta do 100 km oraz samochód zastępczy w razie naprawy auta Pakiet Assistance obowiązuje na terenie całej Unii Europejskiej.
Pakiet Flex jest dostępny tylko dla klienta indywidualnego przy finansowaniu kredytowym. Pakiet ten daje Ci możliwość bez kosztowej rezygnacji z auta już po sześciu miesiącach od podpisania umowy kredytowej. Dzięki temu nie musisz martwić, że Bank pociągnie Ciebie do odpowiedzialności gdybyś wpadł w tarapaty finansowe albo jeżeli znudziłbyś się samochodem.
Model niskich rat to bardzo popularny na świecie leasing lub kredyt bez konieczności wykupu auta na koniec trwania umowy. W praktyce płacisz zatem za faktyczną utratę wartości samochodu, nie musząc martwić się o sprzedaż pojazdu. W Car&More oferujemy 2-4 letnie samochody używane, które przeszły już okres największego spadku wartości jako samochody nowe. Nadal są jednak autami w doskonałym stanie technicznym. Możesz zatem w sposób swobodny cieszyć się jazdą. Na koniec umowy masz trzy możliwości: (1) przedłużyć umowę i dalej korzystać z auta, (2) oddać auto i wziąć kolejne, lub (3) wykupić auto na własność po ustalonej z Tobą z góry cenie. W ramach miesięcznych płatności kierowca opłaca ustaloną stałą ratę, w której zawarte mogą być wszystkie lub niektóre koszty związane z eksploatacją auta. Dzięki dużej skali działania jesteśmy w stanie zaproponować Ci na te produkty ceny niedostępne standardowo dla klientów detalicznych.
Car&More to starannie wyselekcjonowane, prawie-nowe samochody dostępne w modelu niskich rat kredytowych lub leasingowych. Oferujemy młode 2-4 letnie samochody używane od najlepszych polskich dealerów, w tym auta niedostępne nigdzie indziej. Wszystkie auta mają gwarancję, więc nie musisz się martwić o koszty nieprzewidzianych napraw. Dodatkowo masz możliwość skorzystania z dodatkowych usług, które łatwo dostosujesz do siebie i które sprawią, że praktycznie jedyne o czym będziesz myślał to tankowanie swojego wymarzonego auta. Na naszej platformie konfigurujesz w sposób w jaki chcesz finansować pojazd i z jakich usług dodatkowych chcesz skorzystać. Kupujesz tak jak chcesz.
Auta oferowane na Car&More są fizycznie dostępne od ręki u wszystkich dealerów, z którymi współpracujemy. To Ty decydujesz jak szybko będziesz jeździć nowym autem. Wybierz auto, zdecyduj, czy wybierasz jazdę testową czy nie, wpłać opłatę wstępną i już za w ok. 7 dni roboczych możesz odebrać kluczyki zarejestrowanego pojazdu. Tyle potrzebujemy, żeby załatwić za Ciebie wszystkie formalności i dostarczyć Ci pojazd. U nas nie potrzebujesz czekać długich miesięcy, żeby cieszyć się jazdą wymarzonym autem.
Tak. Jeśli interesującego Ciebie auta nie mamy obecnie w ofercie, a wiesz o ofercie tradycyjnej samochodu, który Cię interesuje - skontaktuj się z nami i wówczas potwierdzimy czy ten konkretny samochód spełnia podstawowe warunki Car&More i będziemy mogli Ci je zaoferować w ramach Car&More. Główne parametry jakie bierzemy typowo przy decyzji o takim wyjątkowym włączeniu auta do Car&More to np. wiek auta, przebieg, stan techniczny, liczba poprzednich właścicieli, historia serwisowa, gwarancja fabryczna (jeśli istnieje).
Każdej godziny aktualizujemy naszą ofertę, dlatego zachęcamy do częstego odwiedzania strony Car&More. Ponadto, jeśli zapiszesz się na nasz newsletter, możesz również otrzymywać okresowe oferty stanowiące głównie nowości i tzw. HOT DEALS. Jeżeli nie znalazłeś samochodu, który spełnia Twoje oczekiwania skontaktuj się z nami bezpośrednio poprzez telefon lub chat. Współpracując z największymi dealerami w Polsce na pewno znajdziemy dla Ciebie coś odpowiedniego.
Gdy rezerwujesz auto w Car&More jest ono blokowane dla Ciebie u dealera przeważnie na 48 godzin. W tym okresie może odbyć się jazda testowa, na podstawie, której możesz zweryfikować auto i podjąć decyzję o najmie. Jeśli nie możesz zdecydować się już podczas jazdy u dealera, na ostateczną odpowiedź masz kolejne 24 godziny – wówczas auto jest nadal zablokowane dla Ciebie. Jeśli nie podejmiesz decyzji w tym czasie, auto wraca na stronę i jest widoczne dla innych użytkowników.
Tak, oczywiście. Umówimy się wówczas z Tobą na podpisanie dokumentów w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Już wkrótce wprowadzimy również możliwość podpisywania dokumentów na odległość. Pamiętaj, że samochód, który kupujesz objęty jest rękojmią (klienci indywidualni), a gwarancja zawarta w Pakiecie Podstawowym zapewnia Ci ochronę stanu technicznego Pojazdu. Pojazd pochodzi też od autoryzowanego sprzedawcy o uznanej renomie. Możesz zatem iść do dowolnego salonu i przejechać się wymarzonym samochodem a następnie zamówić na naszej stronie taki sam z dostawą door-to-door.
Każdy samochód Car&More jest nabywany od dealera lub importera i pozostaje własnością partnerów leasingowych (firmy) lub Twoim (klienci indywidualni). Bez względu na to jak samochody są finansowane, auto w trakcie umowy jest wyłącznie do Twojej dyspozycji i tylko Ty możesz z niego korzystać. My jako Car&More w trakcie trwania umowy zapewniamy Cię, że samochód będzie w pełni sprawny. Po upływie umowy możesz ją przedłużyć i po prostu jeździć dalej, możesz oddać auto (i wziąć kolejne) lub je wykupić i mieć na własność. Pracujemy tylko z najlepszymi bankami i firmami leasingowymi, dlatego nasza oferta finansowania jest w pełni transparentna i czytelna.
Oferta finansowani Car&More to w skrócie leasing lub kredyt bez konieczności wykupu auta na koniec trwania umowy. Samochody Car&More są finansowane przez naszych partnerów finansowych, czyli wiodące firmy leasingowe w Polsce, takie jak BMW Financial Services, VW Financial Services, Alior Leasing, Impuls Leasing, EFL, Santander Consumer Bank czy BNP. Dodajemy kolejnych partnerów, w tym kolejne firmy leasingowe, aby nasi klienci mieli najkorzystniejsze warunki finansowe użytkowania auta.
ak, w trakcie umowy można zgłosić maksymalnie dwie dodatkowe osoby, które będą mogły korzystać stale z auta. Domyślnie, jeśli nie zgłosisz żadnej dodatkowej osoby, Ty będziesz jedyną osobą mogącą korzystać stale z auta zgodnie z umową. W trakcie umowy możesz dowolnie wycofać upoważnienie dla takiej osoby lub zmienić ją na inną. Istotne jest, żeby wszelkie tego typu zmiany dokonać zanim przekażesz kluczyki tej osobie. Za każdym razem jeśli chcesz kogoś innego dodać jako osobę upoważnioną, zgłoś to na Car&More Helpdesk (telefonicznie, czatem lub mailem) i poczekaj na odpowiednie potwierdzenie drogą mailową. Dopiero po otrzymaniu maila potwierdzającego możesz udostępnić auto drugiej osobie. Ochrona ubezpieczeniowa zapewniana przez Car&More, zakłada że możesz udostępnić pojazd na krótki czas osobie trzeciej. Warto jednak, żebyś jako główny użytkownik, przebywał w tym czasie w samochodzie na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń.
Każde auto oferowane w Car&More pochodzi z polskiej sieci dealerskiej i zostało gruntownie zweryfikowane pod kątem stanu technicznego (mechanicznie i blacharsko) oraz ogólnego stanu wizualnego i poziomu zużycia zgodnie z politykami koncernów motoryzacyjnych. Co więcej, jesteśmy na tyle pewni stanu technicznego naszych aut, że wszystkie samochody oferowane przez Car&More, są zawsze oferowane z pełną gwarancją (producencką lub równoważną), co dodatkowo zabezpiecza przed ewentualnymi nieprzewidzianymi kosztami.
Nie. Na chwilę obecną można zarezerwować na platformie Car&More tylko jedno auto. Pracujemy nad dodaniem w najbliższych 3 miesiącach funkcjonalności pozwalającej na nabycie oferty Car&More na wiele aut, w tym rozwiązania flotowe dla firm.
Tak. W chwili obecnej możliwa jest rezerwacja jako osoba fizyczna („Prywatnie”) lub przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą oraz inne podmioty gospodarcze, w tym spółki kapitałowe (sp. z o.o., spółki komandytowe, akcyjne) („Na Firmę”).
Wierzymy, że obecny Pakiet Podstawowy, uzupełniony Opcjami Dodatkowymi (Pakiet Ubezpieczenie, Pakiet Serwis Full, Pakiet Opony, Pakiet Assistance, Pakiet Flex) daje bardzo szerokie możliwości dostosowania oferty Car&More do swoich potrzeb. Ciężko pracujemy aby w najbliższym czasie zaoferować dalsze usługi dodatkowe dające jeszcze więcej korzyści. Pracujemy np. nad kartą paliwową (znacznie usprawniającą tankowanie i z licznymi korzyściami na różnych stacjach), pakietem Myjnia, jeszcze lepiej dostosowanymi do Twoich potrzeb pakietami assistance czy usługą GPS w aucie. W najbliższych miesiącach z pewnością będziemy dodawać nowe usługi i pakiety.
Niestety nie. Opcje Dodatkowe zostały specjalnie tak zaprojektowane aby dzięki niskiemu miesięcznemu kosztowi pokryć ewentualne koszty usług świadczonych w ramach tych pakietów w ciągu trwania całej umowy. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować Wam tak atrakcyjne ceny Opcji Dodatkowych.
Tak. W każdej chwili trwania umowy możesz zwiększyć swój pakiet dodając kolejne Opcje Dodatkowe. Kontaktujesz się z nami, mówisz, którą opcję chciałbyś dodać. My potwierdzamy z Tobą cenę tej opcji dla Twojego auta. Jeśli wszystko jest ok my dodajemy tę Opcję do Twojej raty. Dodana opcja staje się aktywna po upłynięciu 30 dni od jej dodania.
Pakiet Ubezpieczenia jest jedną z Opcji Dodatkowych. Oznacza to, że nie jest zawarty w Pakiecie Podstawowym i nie musisz się na niego decydować (choć szczerze zachęcamy skorzystania z tej opcji). Każde auto w Car&More musi być ubezpieczone w pełnym zakresie OC/AC/NNW/Assistance - jeśli nie zdecydujesz się na skorzystanie z Pakietu Ubezpieczeń, wówczas przed wydaniem auta poprosimy Ciebie o jego samodzielne ubezpieczenie na własny koszt w dowolnie wybranym przez siebie zakładzie ubezpieczeń w adekwatnym minimalny zakresie, tj. pełne OC, AC , NNW na pełną wartość rynkową auta z maksymalnym udziałem własnym na poziomie identycznym z pakietem w Car&More oraz bez wyłączeń dotyczących rodzaju szkód, jakości części czy sposobu rozliczeń. Tak zawarte przez Ciebie ubezpieczenie będzie podlegało cesji na rzecz Car&More oraz/lub naszego partnera finansowego, który finansuje samochód. Pakiet Ubezpieczeń Car&More to pakiet OC/AC/NNW/Assistance na cały okres umowy. W razie stłuczki lub szkody po prostu dzwonisz pod wskazany numer i my zajmujemy się resztą. Nasze pakiety ubezpieczeniowe nie zakładają Twojego udziału własnego w szkodzie.
Obecnie w ofercie mamy już kilkanaście najpopularniejszych w Polsce marek i modeli. Codziennie dodajemy nowe oferty. Nasi dostawcy to największe w Polsce grupy dealerskie, dzięki czemu oferujemy pełen przekrój oferty. Jeżeli nie znalazłeś na naszej stronie pojazdu, który spełnia Twoje oczekiwania – skontaktuj się z nami. Często mamy dostęp do dodatkowych opcji, które nie są prezentowane w standardowej ofercie danego dealera.
Po dokonaniu rezerwacji możesz odbyć jazdę testową lub od razu przejść do finalizacji umowy. Proces z reguły trwa 7-10 dni i składa się z następujących kroków:
Podpisujemy umowę finansową i na Pakiety Dodatkowe
. Są w nich zawarte wszystkie warunki świadczenia usług dla Ciebie, w tym dokładna specyfikacja auta. Wzór umowy otrzymasz od nas wcześniej, po umówieniu się na jazdę testową lub w momencie, gdy nas poinformujesz o rezygnacji z jazdy testowej.
Wpłacasz dealerowi lub instytucji finansującej wkład własny
. W trakcie lub po podpisaniu umowy, wpłacasz uzgodniony wkład własny dealerowi, u którego odbyta została jazda testowa (lub jeśli Ci wygodniej na wskazany w umowie rachunek bankowy dealera) lub instytucji finansującej. Wpłata wkładu własnego warunkuje podjęcie przez nas oraz dealera czynności formalnych związanych z finansowaniem auta i wszystkimi innymi formalnościami.
My dokonujemy w Twoim imieniu wszystkich formalności
, nabywamy auto od dealera, uruchamiamy finansowanie i usługi dodatkowe. Dealer otrzymuje płatność a auto staje się własnością firmy leasingowej (firma) lub Twoją (osoba fizyczna).
Przerejestrowujemy samochód
. W ramach niezbędnych formalności dokonujemy przerejestrowania samochodu z dealera na firmę leasingową lub Ciebie. Zależnie od działania urzędów, z reguły udaje nam się to załatwić w ciągu 48 godzin. Po przerejestrowaniu, auto może zostać przekazane klientowi Car&More.
Ubezpieczenie samochodu
- konieczne jest ubezpieczenia auta. Możesz wybrać ubezpieczenie w ramach naszej oferty albo ubezpieczyć samochód samodzielnie.
Przygotowujemy auto do wydania
. W międzyczasie Car&More przygotowuje auto do wydania, upewniając się co do perfekcyjnego stanu auta i dobrego przygotowania do jazdy. Auto ma odpowiednio przygotowany lakier (mycie i woskowanie), jest absolutnie czyste w środku i na zewnątrz – sprawiając wrażenie nowego samochodu.
Odbierasz kluczyki
. Po maksymalnie 10 dniach roboczych od rezerwacji i niezwłocznej decyzji klienta, auto zostaje doręczone klientowi w siedzibie dealera lub pod dowolnie wskazany adres.
Uwaga: Powyższy proces jest zależny od sprawnego działania innych stron, w szczególności urzędów - wydziałów komunikacji niezbędnych do przerejestrowania auta. W przypadku braku płynnego działania powyższych (spowodowanego m.in. COVID-19), cały proces może się istotnie wydłużyć. W takich sytuacjach, ponieważ są od nas niezależne i często nieprzewidywalne, informujemy klientów na bieżąco. Z naszego doświadczenia wynika, że proces od momentu zarezerwowania samochodu przez Klienta do jego fizycznego wydania nie trwa jednak nigdy dłużej niż 10 dni roboczych.
Car&More dokonuje rejestracji samochodu przed wydaniem go klientowi. W trakcie trwania umowy samochód jest zarejestrowany na partnera finansowego (firmę leasingową) lub bezpośrednio klienta (przy kredycie). Mając na uwadze zintegrowany przez Car&More proces wydania auta, nie ma możliwości samodzielnego przerejestrowania samochodu przez klienta (w przypadku leasingu).
Tak, jak najbardziej. Przy zbliżającym się terminie końca umowy będziemy się z Tobą kontaktować w celu potwierdzenia Twojej decyzji. Do wyboru masz trzy możliwości: (1) przedłużyć umowę i dalej korzystać z auta, (2) zostawić nam auto (i wziąć kolejne) lub (3) wykupić auto. Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę wystarczy wybrać tę opcję. Wówczas umowa jest aneksowana na ustalony czas. Poza tym z Twojej strony nic się nie zmienia.
Tak - jeżeli jesteś klientem indywidualnym i masz wykupiony Pakiet Flex możesz to zrobić już po upływie 6 miesięcy bez kosztowo zwracając pojazd do Car&More. Wtedy wygasają też wszelkie Pakiety Dodatkowe, które wykupiłeś. Jeżeli chcesz nadal użytkować samochód, możesz go wykupić zgodnie z saldem zadłużenia na dany moment w banku lub firmie leasingowej. Zasady skrócenia Umowy są zgodne z polityką danego partnera finansowego.
Tak. Jest to jedna z trzech możliwości na zakończenie umowy. Do wyboru masz trzy możliwości: (1) przedłużyć umowę i dalej korzystać z auta, (2) zostawić nam auto (i być może wziąć kolejne) lub (3) wykupić auto. W momencie zakończenia umowy masz możliwość wykupu auta - po z góry ustalonej w momencie podpisywania umowy finansowania wartości wykupu (dla leasingu) lub racie balonowej (dla kredytu). W przypadku wykupu auta przez klienta nie będzie brany pod uwagę stan techniczny i wizualny auta (który normalnie podlegałby rozliczeniu).
Przy zbliżającym się terminie końca umowy będziemy się z Tobą kontaktować w celu potwierdzenia Twojej decyzji. Do wyboru masz trzy możliwości: (1) przedłużyć umowę i dalej korzystać z auta, (2) zostawić nam auto (i wziąć kolejne) lub (3) wykupić auto.
Jeśli zdecydujesz się przedłużyć umowę wystarczy sporządzić aneks do umowy finansowania. Car&More może zaproponować Ci także przedłużenie Umowy o Pakietach Dodatkowych. Poza tym z Twojej strony nic się nie zmienia.
Jeśli zostawisz nam auto, w ramach jego odbioru sprawdzimy i rozliczymy z Toba dwie rzeczy: stan auta oraz aktualny przebieg:
Stan auta i jego zużycie sprawdzi niezależny ekspert z firmy DEKRA lub podobnej wg standardów PZWLP - oceni czy auto było należycie użytkowane, czy nie ma ponadnormatywnych zniszczeń czy ubytków. Jeśli auto będzie ponadprzeciętnie zużyte lub zniszczone (na zewnątrz lub w środku) - w zależności od skali i wyceny eksperta będziemy Cię prosić o rozliczenie tych zniszczeń lub ubytków.
Przebieg. Na zakończenie umowy porównamy faktyczny stan licznika z przebiegiem początkowym powiększonym o normatywny roczny limit kilometrów - . Jeśli aktualny przebieg będzie niższy niż limit, wówczas nic nie dopłacasz. Jeśli jednak przekroczony został zadeklarowany limit kilometrów, poprosimy Cię o jego rozliczenie w wysokości 30 gr brutto /km ponad limit.
Wykup auta: masz możliwość wykupu auta po z góry ustalonej w momencie podpisywania umowy finansowania wartości wykupu (dla leasingu) lub racie balonowej (dla kredytu). W przypadku wykupu auta przez klienta nie będzie brany pod uwagę stan techniczny i wizualny auta (który normalnie podlegałby rozliczeniu).
Z perspektywy klienta firmowego, ponieważ usługa Car&More zaczyna być świadczona w momencie przekazania kluczyków do auta, niestety nie ma możliwości odstąpienia od umowy po jego odebraniu. Jeśli jesteś osobą fizyczną (nie przedsiębiorcą) jest możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni jeśli auto nie było używane w tym czasie. Dodatkowo, jeśli masz wykupiony Pakiet Flex, możesz po upływie 6 miesięcy zrezygnować z pojazdu, a Car&More rozliczy z Bankiem całość należnego salda Twojego rachunku.
Twoje dane osobowe są nam potrzebne z trzech powodów: (1) do przygotowania umowy finansowania i umowy na pakiety dodatkowe, (2) do weryfikacji Twojej wiarygodności kredytowej przez instytucję finansową oraz (3) do zgłoszenia Ciebie jako użytkownika auta objętego polisą ubezpieczeniową. Z tego względu potrzebujemy Twoich następujących danych: Dla osób fizycznych:
Imię i nazwisko
Nr telefonu
Adres mailowy
PESEL
Nr i data ważności dowodu osobistego
Adres zamieszkania
Oświadczenie o posiadaniu ważnego prawa jazdy i jego numer
Wyciąg z konta ze świadectwem przelewów wynagrodzeniowych lub oświadczenie o średniej wysokości zarobków (PLN brutto miesięcznie na osobę w gd)
Oświadczenie o niezaleganiu z innymi płatnościami wobec innych instytucji, w tym finansowych
Inne – jeżeli konieczne do udzielenia finansowania przez dany podmiot współpracujący
Dla przedsiębiorców:
Imię i nazwisko
Nr telefonu
Adres mailowy
NIP
Nr i data ważności dowodu osobistego
Adres zamieszkania/siedziby
Oświadczenie o posiadaniu ważnego prawa jazdy i jego numer
Wyciąg z konta ze świadectwem przelewów wynagrodzeniowych lub oświadczenie o średniej wysokości dochodów (PLN netto miesięcznie)
Oświadczenie o niezaleganiu (jako przedsiębiorca) z innymi płatnościami wobec innych instytucji, w tym finansowych
Inne – jeżeli konieczne do udzielenia finansowania przez dany podmiot współpracujący
Powyższe dane, które nam przekazujesz są bezpiecznie przechowywane w naszych zabezpieczonych bazach. Są one automatycznie obrabiane i przekazywane jedynie do (bez udziału pracowników):
firmy leasingowej lub banku w celu potwierdzenia warunków finansowania auta
firmy ubezpieczeniowej (jeśli ubezpieczenie jest w pakiecie) do weryfikacji wysokości stawki
Niestety nie. Aby zapewnić Ci szybki i sprawny proces, podanie wymaganych w formularzu danych jest niezbędne do dokonania rezerwacji i dalszego procesowania umowy.
Przy podpisaniu umowy Car&More przygotuj się na konieczność przedstawienia swojego dowodu osobistego i w razie potrzeby prawa jazdy. Cały proces przebiega na bazie danych, które dostarczyłeś nam elektronicznie w trakcie procesu rezerwacji auta.
Na zakończenie umowy porównamy faktyczny stan licznika z przebiegiem początkowym powiększonym o zadeklarowany przez Ciebie roczny limit kilometrów. Jeśli aktualny przebieg będzie niższy niż limit, wówczas nic nie dopłacasz. Jeśli jednak przekroczony został zadeklarowany limit kilometrów, poprosimy Cię o jego rozliczenie w wysokości 30 gr brutto /km ponad limit.
W sytuacjach nagłych skontaktuj się z naszym Centrum Technicznym, którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. W zależności od typu szkody i rodzaju Pakietów Dodatkowych wykupionych w Car&More, będzie Ci przysługiwać odholowanie do najbliższego zakładu napraw blacharskich i lakierniczych. W wariancie szkody z OC sprawcy lub w przypadku szkody AC z wykupionym pełnym assistance, będzie Ci przysługiwało także auto zastępcze na cały czas naprawy.
Jeżeli zatrzyma Cię policja za wykroczenie w ruchu drogowym, przedstaw swoje dokumenty osobiste i odnieś się do propozycji mandatu. To sprawa między Tobą a policją i od Twoich decyzji zależy jak będziesz chciał się rozliczyć za ewentualny mandat. Jeżeli podczas zatrzymania policja zgłosiłaby zastrzeżenia do stanu technicznego pojazdu, pamiętaj o kontakcie z całodobowym Centrum Technicznym Car&More. Jeżeli jesteś leasingobiorcą, w przypadku zarejestrowania Twojego wykroczenia przez fotoradar, będziesz musiał dokonać dodatkowej opłaty administracyjnej zgodną z taryfikatorem instytucji finansowej, która udzieliła Ci finansowanie na pojazd.
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji diagnostycznej. Pamiętaj, żeby zaplanować przegląd zgodnie z jego harmonogramem, tzn. nie powinieneś przekroczyć wskazanego w książce serwisowej lub dowodzie rejestracyjnym daty lub liczby przejechanych kilometrów. W przypadku przekroczenia terminu wskazanego przeglądu, pojazd może być zatrzymany przez policję i nie jest już objęty obsługa gwarancyjną. W takim przypadku wszystkie koszty związane z tymi zdarzeniami będziesz musiał ponieść sam.
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji diagnostycznej. Pamiętaj, żeby zaplanować przegląd zgodnie z jego harmonogramem, tzn. nie powinieneś przekroczyć wskazanego w książce serwisowej lub dowodzie rejestracyjnym daty lub liczby przejechanych kilometrów. Możliwe maksymalne odchylenia od tych norm znajdziesz w Umowie o Pakietach Dodatkowych. Pamiętaj, że regularne przeglądy warunkują m.in. ochronę gwarancyjną.
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji serwisowej. Jeżeli Twój pojazd jest unieruchomiony i posiadasz pełne assistance Car&More, Centrum Techniczne wyśle po Ciebie lawetę i jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 24 h otrzymasz pojazd zastępczy.
Postępujesz zgodnie z procedurami policji i/lub straży miejskiej dla takich przypadków. Wszelkie koszty związane ze zdarzeniem ponosisz we własnym zakresie. W takich przypadkach przestrzegaj także zapisów umowy leasingowej (firma) lub kredytowej (osoba fizyczna).
Przede wszystkim zgłoś jak najszybciej sprawę na policji. Dodatkowo powinieneś powiadomić jak najszybciej ubezpieczyciela i Car&More o zaistniałym zdarzeniu. Dalej będziesz postępował zgodnie z procedurami policyjnymi i ubezpieczeniowymi. W przypadku kradzieży pojazdu Umowa na Pakiety Dodatkowe ulega automatycznemu rozwiązaniu.
Każdorazowo na wiosnę i jesień Car&More będzie przypominać kierowcom o konieczności wymiany opon na letnie lub zimowe. Jeśli masz wykupiony Pakiet Opony, zostaniesz automatycznie umówiony do najbliższej partnerskiej stacji oponiarskiej Car&More w celu wymiany opon. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji oponiarskiej współpracującej z Car&More lub w miejsce gdzie już przechowujesz opony. Pamiętaj, że wymianę opon na letnie powinieneś zaplanować najpóźniej w kwietniu a na zimowe najpóźniej w listopadzie.
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym całodobowym Centrum Technicznym którego numer znajdziesz w dokumentach przekazanych wraz z samochodem, oraz na naszej stronie internetowej. Nasi specjaliści pracują całą dobę przez 7 dni w tygodniu, żeby móc ci pomóc w takich przypadkach. Zostaniesz pokierowany do najbliższej stacji oponiarskiej współpracującej z Car&More lub w miejsce gdzie już przechowujesz opony. Jeżeli Twój pojazd jest unieruchomiony i posiadasz pełne assistance Car&More, Centrum Techniczne wyśle po Ciebie lawetę i jeżeli naprawa będzie trwała dłużej niż 24 h otrzymasz pojazd zastępczy.
Pamiętaj, że Twój samochód jest na pełnej gwarancji. Abyś mógł z niej skorzystać powinieneś serwisować samochód w miejscach, które znają i zapewniają pełną zgodność procedur serwisowych z wymaganiami producenta. Korzystając z oferty Car&More zyskujesz dostęp do obsługi serwisów autoryzowanych danej marki pojazdów lub punktów Bosch. Zachęcamy do korzystania z podobnej klasy serwisantów, żebyś nie musiał się martwić o jakość wykonanych napraw. Najtaniej zrobisz to korzystając z Pakietu Dodatkowego Serwis Full Car&More lecz możesz to zrobić także we własnym zakresie.
Taka sytuacja powinna podlegać każdorazowej ocenie, czy wprowadzone przez Ciebie modyfikacje pozwalają w momencie zdania samochodu doprowadzić do jest stanu pierwotnego. Pamiętaj, że w przypadku ponadnormatywnego zużycia w momencie oddania pojazdu do Car&More, wykwalifikowany rzeczoznawca potwierdzi czy zużycie Twojego samochodu jest wynikiem “normalnego użytkowania”. W przypadku dodatkowych zniszczeń będziesz musiał zapłacić za koszty naprawy i doprowadzenia pojazdu do zakładanego stanu.
Niestety nie, nie zakładamy możliwości wykorzystania naszych pojazdów do zawodowego świadczenia usług przewozu osób. Podobnie, samochody Car&More nie mogą być modyfikowane mechanicznie lub wizualnie i nie mogą brać udziału w jakichkolwiek sportach motorowych lub wyścigach lub zawodach. Nie przestrzegając tych zasad narażasz się na natychmiastowe rozwiązanie Umowy o Pakiety Dodatkowe oraz obowiązek pokrycia szkód spowodowanych takimi modyfikacjami lub działaniami.
Pamiętaj, że Twój samochód jest na pełnej gwarancji. Abyś mógł z niej skorzystać powinieneś serwisować samochód w miejscach, które znają i zapewniają pełną zgodność procedur serwisowych z wymaganiami producenta. Korzystając z oferty Car&More zyskujesz dostęp do obsługi serwisów autoryzowanych danej marki pojazdów lub punktów Bosch. Zachęcamy do korzystania z podobnej klasy serwisantów, żebyś nie musiał się martwić o jakość wykonanych napraw. Najtaniej zrobisz to korzystając z abonamentu Serwis Full Car&More lecz możesz to zrobić także we własnym zakresie. Pamiętaj, że Twój samochód jest na pełnej gwarancji. Abyś mógł z niej skorzystać powinieneś serwisować samochód w miejscach, które znają i zapewniają pełną zgodność procedur serwisowych z wymaganiami producenta. Korzystając z oferty Car&More zyskujesz dostęp do obsługi serwisów autoryzowanych danej marki pojazdów lub punktów Bosch. Zachęcamy do korzystania z podobnej klasy serwisantów, żebyś nie musiał się martwić o jakość wykonanych napraw. Najtaniej zrobisz to korzystając z abonamentu Serwis Full Car&More lecz możesz to zrobić także we własnym zakresie. Co powinienem zrobić w przypadku utraty dokumentów bądź kluczyków do samochodu? W takim przypadku, jak najszybciej skontaktuj się z podmiotem finansującym informując o takim wydarzeniu i postępuj zgodnie z procedurami Takie zdarzenie związane jest z niezbędnymi opłatami administracyjnymi, którymi zostaniesz obciążony. Dodatkowo zostanie naliczona opłata administracyjna zgodnie z taryfikatorem finansującego.
Tak, możesz wyjechać na wakacje z rodziną lub na wyjazd służbowy za granicę. Pamiętaj jednak, że Umowa o Pakiety dodatkowe – poza Assistance obejmuje jedynie teren Rzeczypospolitej Polskiej.
Okresem minimalnym, na który możliwe jest zawarcie umowy finansowania jest okres 24 miesięcy. Nie przewidujemy w swojej ofercie produktowej rozwiązań krótszych, chyba że wykupisz u nas Pakiet Flex, który pozwala Ci zakończyć umowę przed tym okresem.
Osoba fizyczna: Pakiety Dodatkowe (oprócz Pakietu Ubezpieczenie i Pakietu Flex) są doliczane do wartości przedmiotu kredytu, uwzględniającej także pojazd. Rozliczenie tej części następuje na podstawie miesięcznych płatności do podmiotu finansującego. Pakiet Ubezpieczenie i Pakiet Flex są rozliczane bezpośrednio pomiędzy Car&More a klientem (odrębnie). Firma: Pakiety Dodatkowe są przedmiotem oddzielnej Umowy i płatności pomiędzy Klientem a Car&More. Na podstawie Umowy o Pakietach Dodatkowych, Car&More wystawia klientowi miesięczną fakturę.