Loading...
+48 22 104 00 44

Elastyczny zwrot auta z Car&More – poznaj wszystkie zalety!

Przeczytaj w

10 min

blogpost

Jeżeli szukasz bezpiecznego i opłacalnego sposobu zakupienia samochodu, jesteś we właściwym miejscu. Zapomnij o niepewnych sprzedawcach, ukrytych wadach oraz długim czasie oczekiwania – sprawdź oferty finansowania z Car&More! Gwarantujemy najwyższy stan techniczny każdego używanego auta w naszej ofercie.

Alternatywa kupowania samochodu od osoby prywatnej – Car&More

Jaki jest najczęstszy powód chęci zwrotu auta po zakupie? Zazwyczaj wiążę się to z odkryciem wady pojazdu spowodowanej zatajeniem albo zaniedbaniem ze strony prywatnego sprzedawcy. Dlatego, postaw na sprawdzone rozwiązania i nie kupuj kota w worku.

Gdy decydujesz się na leasing lub kredyt z Car&More, zapewniasz sobie minimalnie 12-miesięczną gwarancję oraz pewność, że wybrany przez Ciebie samochód pochodzi od autoryzowanego dealera i jest po przeglądzie. Jeżeli chodzi o używane auta, to najbezpieczniejsza opcja.

Zwrot samochodu w Car&More na gwarancji

W jakich sytuacjach możesz ubiegać się o zwrot w Car&More? Leasing, podobnie jak kredyt to długoterminowe zobowiązania finansowe. Wiemy, że sytuacja bywa dynamiczna, a my chcemy zapewnić Ci pełen komfort. Decydując się na naszą platformę zyskujesz roczną gwarancję, którą możesz przedłużyć nawet na okres 36 miesięcy. Jeżeli na skutek pewnych zdarzeń nie jesteś w stanie realizować dalej warunków umowy, możesz skorzystać z gwarancji, która umożliwia zwrot samochodu.

Jak zwrócić pojazd na gwarancji?

W przypadku zwracania pojazdu na gwarancji w Car&More należy wpłacić na konto bankowe, podane na fakturze, kwotę w wysokości 184,50 brutto. Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres mailowy służący wcześniejszej korespondencji. I to tyle! Kolejne kroki wykonają za Ciebie nasi eksperci.

Następnie zostaje przygotowana symulacja kaucji, której opłacenie daje możliwość zwrotu samochodu. Jej wartość stanowi różnica między sumą należności do zapłaty przez klienta i ceną netto auta, która ustalona jest na podstawie bazy EUROTAX. Całość opłaty naliczana jest zgodnie z OWL, paragraf 7, pkt 5: "Za przygotowanie wstępnego rozliczenia Umowy z ust. 2". Po uiszczeniu określonej kwoty możesz przejść do fizycznego zwrotu pojazdu.

Samochód należy dostarczyć do partnera finansującego w godzinach 10:00-16:00. Jego dokładny adres otrzymasz na 3 dni przed datą zdania auta. Odbiór pojazdu zostanie potwierdzony na miejscu odpowiednim protokołem zdawczo-odbiorczym.

Jakie kroki podejmie następnie platforma Car&More?

Dbamy o to, żeby każdy klient był zadowolony, dlatego nawet w przypadku zwrotu dokładamy wszelkich starań, aby wszystko przebiegło sprawnie. Gdy działania opisane w powyższym akapicie zostaną zakończone, rozpocznie się ustalanie kwoty, którą otrzymasz w ramach gwarancji. Proces przebiega w następujący sposób:

  1. Rzeczoznawca dokonuje wyceny wartości zwróconego samochodu.

  2. Pojazd zostaje wystawiony na sprzedaż we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży, jakimi dysponuje Grupa VEHIS. Możesz także na własną rękę szukać klienta na samochód.

  3. Po sprzedaży pojazdu następuje ostateczne rozliczenie Twojej umowy leasingu. W przypadku nadpłaty zostanie ona zwrócona na Twój rachunek bankowy, w przeciwnym wypadku będziesz zobowiązany do uregulowania różnicy.

Szukasz innego sposób zwrotu na gwarancji? Masz także możliwość przepisania cesji leasingu na innego korzystającego.

blogpost

Słoń w salonie (samochodowym)

Samochody poleasingowe ustawione w rzędzie.

Czy warto kupić auto poleasingowe?

blogpost

O popularności SUV-ów słów kilka

Kontakt

Berry Financial Services (Polska) Sp. z o.o.Aleje Jerozolimskie 123A02-017 WarszawaE-mail: kontakt@carmore.plTelefon: +48 22 104 00 44Pn.-pt. 9:00-17:00